5 Juli

Är nu hemm igen efter några dagar uppe i mamma och pappas stuga =) Vi packa in oss vid 2 tiden sen har vi bara donat hemma med att klippa gräs, tvätta massa kläder, packat upp, handlat, lekt och tagiit en kvälls promenad då Tindra har saknat sin cykel.
 
det är så härligt med semester ;D specielt när det är så härligt väder. Fortfarade varmt på kvällarna så dörrar och fönster står öppna. Barnen lägger sig aldeles för sent på kvällarna, tror de somnat nu och klockan är närmare 10, vi sover ju jätte länge på morgonen med som till halv 10. skönt med dagarna går för fort det som är nackdelen.
 
Uppe i stugan har vi målat och donat med där uppe =) solat och i går åkte jag hem för att spela match mot årsunda blev vinst med 5-0 och mål fick jag göra med :D alltid skojj.. sen tillbaka igen blev massa mil men vad gör man inte när man älskar att spela fotboll. var inte 100 % med min förskylning men jag orka bra ändå.
 
Kommer massa kort från Balungstrand
 
I morgon ska vi vara på tolven mesta dels av dagen ;D 
 
Bilder på kusinerna deras och snickeri och blandat =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0