31 Juli

Juli månad lider mot sitt slut, å jag med tänkte jag skriva, rätt tunga ögonlock nu.. Nu på kvällen efter grillningen fick vi fin främmande av syster å karl å barn. Åt ost å kex å Johan hjälpte till att slänga skrot som skall köras till tippen i mån. nu är det äntligen fint där sånmu kan jag börja skrapa å måla på där =)..
 
Annars i dag har det vart full rulle sen vi vakna. Vi tog och handla på förmiddagen sen besökte vi granngården för inköp av nya blommor då vissa hade drunknat efter all regn. Tog en kortare prommis. Bakat bullar. Satt nät på jordbubbar, hallon å smultron så vi får ha de i fred. 
 
I går hann jag ej uppdatera. vad gjorde vi i går? Vi var på tolven hela dagen då det var underbart väder =) fick nog av solen till slut fick sån huvudvärk trots att jag drack mycket vatten. Avslutatde med fotbollsträning =)
 
Nu ska vi gå upp å kika på nån bra film att somna till. =) Hoppas på fin väder.
 
Tindra är så lill gammal hon går runt med sin handväska å sin docka å vagn =) å alla ord hon kläcker ur sig =) vi får ju oss ett och annat skratt. som när vi sa att vi skulle köpa glass då säger Tindra: Jaaa hurra vad ni är snäll nu blir jag glad å så ger hos oss en jätte kram ;D och fortsätter hurra hurra å skuttar runt.. 
t
 
Novelia är inne i en riktig mamma o pappa period, hon ska mysa å vill hemskt gärna somna på någon av oss när hon ska göra natten. Mysigt på ett sätt men bäst om hon somnar själv i sin säng. Men hennes ordföråd blir allt bättre å bättre gud så hon pladdrar, hon tjatar i hjäl grannarna här  i Robertsholm ;D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0