24 Juli

Tisdag!!
 
Jag är slakt i min kropp i dag kan inte skratta då gör det ont och kan inte göra hastiga rörelser då gör det ont =P på ett bra vis det är bara träningsvärk. I går på fotbollsträningen fick man känna att man levde =) gud så vi fick springa och göra mag/rygg övningar. Så skönt efteråt. tog en prommis nu vid lunch då blev jag mjuk men snart blir jag stel som en pinne igen. Ska gå med syster sen när hon slutar jobbet..
 
På förmiddagen här har vi vart på affärn och barnen fick leka i lekparken där en stund. Tindra har målat med målarfärg och det blev så fint synd att man inte kan hänga upp varje teckning hon gör eller Novelia men de spars i en box.
 
I går fick vi fin främmande av Jennie putte alva och Thilde =) den sist nämda är aldeles ny nästan det var så mysigt att snosa bebis.;D
 
Bjöd på blåbärspaj.. Tindra håller i lilla Thilde å gud så mallig hon var..
 
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0