19 Juni

Torsdag!
 
Trodde vi skulle få oväder så vi ladda upp med yatzy och chips på altanen. Men det drog förbi, yatzy ska vi spela i vilket fall. Barnen var super trötta efter en dag i bolongerskogen, jättefin lekplats har dom där och så hade vi sällskap av Tessa och Alva =) Först var vi hem till dom å där bjöds det på en supergod äppelpaj =)
 
Barnen var nöjda och glada. Väl hemma igen tog jag och syster en promenad, sen gjorde jag mat som pasta och skinksås. =)
 
Förmiddagen då kom pyssel nerven fram så då tog jag och målade ett litet bord och lagade det men alla skratta åt den lagningen haha men vadå den står ju! målade lite pallar och lyktor pyssla lite på altanen ;D 
 
Blev grillning i går i muntebo då min mormor och morfar bjöd på mat hemma hos mamma och pappa i muntebo =) blev grillat å vi fick träffas hela bunten. gillas.. Före de tog jag en löptur.
 
go ungen och en solbränd Per
 
Blev en Mai Tai nu å =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0