5 Januari

Är lite dålig på att uppdatera nu!! (skärpning)

Torsdag i dag, jobbade halv dag och det var super härligt de. Hade ingen lämning på dagis i dag heller så jag kunde sova ut ända till kl 7. Var super trött och super slö i går. Planerade en joggingtur men det blev en solning istället och somnade till flera gånger där. Skulle kolla film men somna åt den med tidig kväller, så jag var utvilad i morse..
Nu blir man ledig 1 extra dag och det är ju kanon.. Barnen går bara måndag och fredag nästa vecka plus ledigt från i dag och frammåt.   Dom har ju haft julledigt över 1 vecka med och frågar ibland "men är det inte dagis i dag heller"
men kan vara skönt att vara hemma lite också med sin mamma som annars jobbar dagtid och pappa deras träffar de oftare för han går ju skift. =)

I dag har vi städat och tvättat och åkt massa bob och pulka ;D blev blöt om mina jeans för jag råka ju snubbla hela tiden =P kul var det man blir ju som barn själv..

Nu kokas det potatis och ska lagas lax med creme fresch bädd med feta ost ;D inte fel de inte.. föredrar lax men nu hade Per tagit upp ett paket torsk från frysen så det blev så. egentligen vela han äta torsk med äggsås i går men det vela inte jag så det blev köttbullar och makaroner =P Barnen är jätte diktig att hjälpa till men i bland vill man bara att dom går och gör annat, det ska kladdas och jag gör jag gör hela tiden =P kul att dom har intresserad. baka är väl det som lockar mest och bakar gör vi ju ofta här på sandgatan =)..

Våran stövel jonas ( ursäkta röran, massa pussel som ligger på golvet)



så här trött blir man efter massa åk i backen






Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med barn som är trötta av att ha vart ute och busat !:)

Ja vill också åka pulka!! :P Nästa vinter så ska jag och Thilda rejjsa i backen ;P

Kraam

2012-01-05 @ 18:26:37
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa de ska vi ;))

Ja va kul, va ju evigheter sen ja va ut på galejj så det är jag med på :) krogen eller ?

Kom ni på nått datum då eler ? :)

Kraam

2012-01-06 @ 20:29:15
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0