18 Januari

Onsdag!

Tycker denna vecka har gått seegt. Sulle vara fint med torsdag i dag så man hade haft fredag i mörn men men bara bita i det sura äpplet och köra på =P så surt är det inte egentligen.. I morse gick jag till jobbet i super fart brukar ta 33 min men kom hit på 30 min ;D Älsklingarna hämtar mig på jobbet sen, hem och äta lite mellis och leka av oss lite ute bra sparkföre och bob åk..  Ta mig en löptur senare innan gubben ska ut på nattskift.. Sen dör man i soffan ett tag till sveriges mästekock =P skulle inte palla att delta själv men älskar att laga min mat.. Är mer en bakmänniska kan de inte starta sveriges bästa bakare ;D Apropå baka så gjorde jag väldig goda muffins här om dagen, en vanlg kladdkaks smet och lite sirap i muffins formar in i 8-10 min sen är de klart. Till Tindras kalas blir det sånna fast med lite söt dekorering till. Sen vill hon ju ha en hello kitty tårta hmm ska väl göra ett försök då =P snälla mamman





Kommentarer
Postat av: Anna

Otroligt söta cupcakes. Skulle man kunna få receptet? :D Skulle vilja göra sådana till dotterns dop. Har du receptet på datorn får du väldigt gärna skicka ett mail till mig ;) Vart är formarna köpta? Mvh Anna

2012-02-10 @ 23:40:57
URL: http://laimdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0