13 januari

Fredag den 13 =P inget speceilt tycker jag.. Bara fredag i mina ögon och det är härligt jeeejjj..

Jobb fram till 2 hämta tjejerna på dagis. Per slutar också 2 i dag han har fm men jag har bilen så jag får hämta gullfjuna. De var inte alls sugna att gå ur mammas famn i morse när vi lämnade, de var trötta och gosiga. Men nu är den nog full fart på dom på dagis.. snart lunch för dem och sova lite.. en annan har 1 timme kvar till lunch. Ska kolla in på systemet om det finns nå goda cider ;D 25 års fest i mån som vi ser fram emot ;D. Barnen ska sova hos farmor och farfar..

I morgon blir de bad i badhuset mamma/mormor följer med. =)

I morse vaknade jag när Per gick upp, hade sånna fredagskänslor och kunde inte somna om. Fick så mycket inrednings tankar.. tänk om man fick bygga ett sånt här fint hus?? bara att bygga ut vårat så de kanske blir så innom sin tid ;D


Kommentarer
Postat av: Elin

Ne kör ingen diet mer än massa sallad till maten :))

Har inte hört nått från henne. Kom ni fram till nå datum ? :)) Kraam

2012-01-16 @ 15:32:49
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0