3 Februari

Hallåj fredag!! ;D

Uppe med tuppem som vanligt, hela veckan. halv 6 kom lillhjärtat in och vela upp i våran säng sen somna hon om 10 innan min klocka ringde. Tindra sov hela natten i sin säng det hör till ovanligheterna. Men varför kan de inte sova längre än till halv 7.. I kväll ska vi försöka ha dom uppe jätte sent haha.. Dumma föräldrar men vad gör man inte för att få lite sovmorgon och dom tycke rnog det också är skönt att sova lite längre så skipper det vara fullt ös efter 06 och sen sova lång middag efter lunch, ne lite ändring tack. Svårt kanske att ställa om sig när de är van att börja 07:15 på dagis. =)

Gårdagen blev det städning och tvättning. Bytte säng kläder bland annat. Syster min och barnens kusiner kom på en snabb visit. För min del blev det body pump pass, gick riktigt bra träningsvärken var ett minne blott den stunden men i dag smyger den sig på igen =P..

Gick till jobbet i morse i -13 grader brr kallt men man fick upp värmen efter halva vägen skönt när man är framme.. Nu sitter jag med en filt för jag är så fryssen, kanske man ska spela lite twister med madde och emilie det blir man varm av ;D Kort dag sen hem till familjen handla lite.

Synd att det ska vara så kallt i helgen annars hade vi åkt upp till stugan och sovit där, men då ska man kunna vara ute så det är skönare när solen värmer och töar lite (våren)...

Bjussar på lite sånt som jag verkligen vill ha ;D



skåpet är ju super snyggt
   
vit ektorp soffa med blommiga kuddar och plädar


Drömm köket



Fin köks soffa


Ha en trevlig helg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0