16 Februari

Triple chocolate dream by Agnes!

Mamma och amandah här har ni

Glömde ju skriva hur mycket det ska vara
Antal portioner:8
Färdigt på: 50 min
Ingredienser

Botten
100 gsmör
100 gmintchokladplattor
2 stägg
22dlströsocker
2.5 dlvetemjöl
2.5 mskkakao
1.5tskbakpulver

Garnering 2
200 gcream cheese (philadelfia)
100 gmjölkchoklad
2 tskvaniljsocker

Garnering 1
150gmintchokladkakor (after eight)


Jag och barnen Kikade på massa gamla kort i går när de var bebis och så säger Tindra neej men titta Novelia söt =) hon sa det så gulligt tror hon menar att hon var liten men säger söt och hon är ju självklart söt med ;D

Tindra och jag och Tinra igen




Novelia




Saknar bebis tiden jätte mycket, dom har blivit så stora nu mina älskade döttrar ;D Älskar dom sååå otoligt mycket går inte att beskriva hur mycket med ord...  Det känns som om dom jämt har funnits hos oss. Våra barn är det bästa som hänt oss.  mmm mys.

Nu ska jag ta lunch, sedan utbildning på jobbet, sen bär det hem och på kalas. Barnens farbror fyller 30 och sambon hans fyller. Svärfar ska få sin pressent med. ;D..

Gick super bra på löpningen i går v bättra på tiden på 11,3 km.. duktiga vi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0