28 December

Fredag!
 
dagarna går så fort nu när man är ledig, synd de men försöker hitta på så mycket som möjligt under ledigheten. Barnen ska leka med allt de fått samtidigt, de ska pärlas, göra halsband, spela spel, leka doktor, leka med docker å allt vad de är ;D som är syssel satta..
 
Mitt förra inlägg skrev jag från mobilen å¨det blev ju bara tok med orden..
 
Julafton skrev jag om. Juldagen så firade vi jul i Torsåker hos barnes farmor å farfar med fastrar, farbröder å kusiner. Julmat å tomten kom på besök med tomte nissar jätte mysigt ordnat. Nöjda barn med massor med julklappar. 
Annandagen så hade vi tacos å spelkväll hos oss med min syster med familj det var verkligen gott med tacos :D
Sen igår blev de julmat hos Pers mormor å mer julklappar.
 
I dag så blire besök på systemet så vi har nyårs drickan och handla lite gött.Vi ska väl åka bob å ta med varm choklad och göra klar vår iglo som vi började med
 
I dag vakna vi 9:00 det har hållt i sig hela julledigheten ;D så skönt..
 
Vår jul i bilder
 
 
Besökte badhuset
 
Julgranen klädd ;D
 
Leker med julklapparna på julaftonsmorgon
 
Bob åkning  och fika pause
 
Tomten hade visst lämnat klappar under våran gran på julaftonsmorgon =)
 
Våran lilla ängel =)
 
Novelia blir jätte rädd för tomten, men gick över =)
 
Här ger hon napparna till tomten =) å jag fick tårar för nu blev hon en stor tjej.
 
Leker timme efter timme ;D
 
 
Att se hur barnen blir glada och lver lyckliga när de öppnar julklapparna då smälter hjärtat ;D
 
Fortsätter med fler bilder i morgon ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0