7 Augusti

Tisdag!
 
Dagarna flyter på, andra dagen på jobbet och jag sistter å fryser, blev så kall i går efter träningen då det verkligen öste ner med regn i 1,5 h.. Varmm dusch å sängen och när jag vakna i morse hade jag inget täcke på mig så jag var kall igen: Var på hc i går med Novelia, hon hade inte urinvägsinfektion utan bakterier i halsen =/ tydligen hade hon inte urinvägsinfektion v29 heller men hon fick antibiotika ändå jag frågasatte mycket men fick inga direkt bra svar. Dåligt är det iallafall dom verkar vara så nonchalanta.. Så sist när vi var där så hade hon säkert den bakterien i halsen men fick utskrivet antibiotika som ej är pencelin. Nu har hon pencelin å hoppas hon slipper bli mer sjuk..
 
Hittat massa fina kläder från chill norway
 
 
 
 
 
Billigt å bra =) eller så inte..
 
I dag ska vi ner till p-hyttan å kika till veden å börja köra hem den så vi är redo för vintern. usch vinter vill ha sommar jämt. Vår och sommar jämt.. Ingen vinter om man vill ha lite snö så får man resa dit =P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0