29 augusti

Onsdag!
 
Har precis ätit min lunch låda som bestod av fransk gratäng =) mumsigt, typ som en potatisgratäng med köttfärs i. Ska gå en liten promenix å inhandla fler celsius, dom går åt, Har tidig träning i kväll halv 5 då hinns det med en hel del efter träning, vi ska byta ett fönster tänkte vi.  Leka med barnen ska det ju göras med ta in post åt syster. 
 
Kikar på lite frisyrer å färger, vill ha nå nytt nu, håller på å spar ut mitt nu så jag har mycket utväxt. tycker inte att det är snyggt ser ovårda ut.
 
färg bild 1 och page bild 2
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnie

Du skulle säkert passa i lite mörkare toner. :) Sen tycker jag att du ska skaffa en kategori på bloggen med recept, vet att du brukar lägga ut en del recept ibland och det är inspirerande!:) Kram

2012-08-29 @ 17:28:30
URL: http://Nattstad.se/linnie
Postat av: Anonym

Linn det ska jag göra :)

2012-08-29 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0