16 Augusti

Torsdag moorning!!!
 
Jobbar å jobbar, har lämnat mina hjärtegull på dagis så får Per hämta när han vaknat upp från sitt natt skift.
 
I går efter jobb blev de klippa gräs, hänga tvätt å sola lite ;D fotbollsträning avslutade kvällen. Just ja i går prova Tindra att cykla utan stödhjul men blev lite feg och rädd och provade cykla lite och sa nee mamma i morgon vill jag prova inte i dag haha =) hon kom ju iväg och sen stoppa hon med fötterna.  När jag ändå är inne på Tindra så måste jag berätta nå roligt hon sa. Tindra sa mamma till jul vill jag ha en liten bebis som jag kan hålla i och mysa med, okej sa jag du menar en liten docka som ser ut som en bebis? nej en sån som chessy (Chelsie) en riktig bebis. hmm blir lite svårt för tomten att komma med en riktig bebis ;D
 
I dag ska det laddas inför match det vill säga äta bra och dricka bra som jag är såå dålig på att göra. Måste köpa kräftor för helgens kräftskiva  i stugan =)  Sola en liten sväng kanske vädret ser ju lovande ut.
 
Perfekta uppladdningen före match
 
Frukost yogurt, hallon, mussli.
mellanmål banan
Lunch pasta sallad
mellanmål nötter
Middag lax med fetsaost/cremefrech med ris till
Innan match En celsius
efter match en banan
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0