14 Augusti

Tisdag!
 
 
kväller här hemma, barnen sover å Per snickarar i garaget.  Jag har myst ner mig i soffan och är super trött blir ingen film i kväll inte tänkte se one for the money. 
 
våran dag har sett ut på följande vis, först jobba, hämta hem barn, tog en tur ner till lidel för å handla lite. Varit ute å lekt plocka på gården tog bort lite ogräs tänkte klippa gräs men orkade inte. =P lagat mat sen blev de dusch å göra flätor klippa naglar osv på barnen, målade naglar så de fick en riktig spa kväll ;D... 
 
var så sur i går kväll då jag missade fotbollsträningen =( Per jobbade ju em så han kunde ju inte smita, å barnvakt vela jag inte skaffa då vi tränar så sent å barnen var vaken till strax efter 20 i går också så ah jag överlevde utan träning men det känns tufft. kan inte träna jämt heller och få ihop det. =) Men i morgon kan jag träna och match på torsdag ;D får min dos ändå.. 
 
Tänkte skriva lite om tjejerna
 
Novelia har snart ätit upp sin pencelin och antibiotika så hoppas hon slipper allt skit nu. hon är så glad och sprallig nu igen ;D Hon säger ofta ordet dumma dig det tycker jag är såå tråkigt men det kommer från Stina i tjorven som söger så jätte mycket i en film. tjorven förbud också då...  Men annars så snackar hon som bara den är riktigt duktig långa meningar och har kissat på pottan flera gånger så vi är i gång ;D En höjdare på att åka sparkcykel är hon med för den delen, den vanliga cykeln intresserar inte än. =)  2 årig gullhjärta med massa fart och kan så himla mycket =)
 
 
 
Tindra bus, hon är så tjejig, det är fnitter och hon ska bestämma vad hon ska ha på sig och bestämmer hur håret ska vara ;D Flörtar med större pojkar som våra grannar haha hon är ju så rolig. Pratar massa tok och även kiss och bajs åldern kommer fram lite. Helt suverän på cykeln vi tror vi ska prova utan stödhjul få se hur det går =) Hon är även hjärtefull och talar om hur mycket hon tycker om oss och pussas. 
 
Älskade barn <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0