Sista April

Jajamen då är det sista april och jag har sånna vår känslor ;D Vi plockade vitsippor i går så då är det vår på riktigt, hoppas solen kikar fram i dag med så vi kan sitta ute i kväll.
Dålig uppdatering från min sida, men sen sist har vi besökt olika lekparker, jag har tränat mycket, vart ute och lekt massvis. Spelat ork handboll hela helgen. Den gick bra men vi vann inte i år tyvärr men glad åt 1 mål jag gjorde och att vi fick spela 4:dels final eller var det kvarts final? Tjejerna mina var jätte duktigt de tyckte det var så kul att följa med.. vi hann med deras kusin Jonnas kalas också, så har de sovit hos farmor och farfar. kvällen sen bjöd på förfest här hemma, med grillat och ja en hel del alkohol ångrar den där turkisk peppar shotsen, shotsarna.. fy lite snurr i snurr åkte vi till mitt lags förfest innan folkan. Tack Elin för en super trevlig kväll ;D
Söndagen fick tala för sig själv,. slööö ont i huvudet och framförallt jätte seg, men 09:25 stod man på plan och spela match ;D
I dag sov vi till halv 9, vi har ätit frukost, nu sitter vi här och Novelia tog en stödvila haha hon är så trött hon..  Vi ska väl ut en liten sväng och leka innan lunch, Sedan milen promenad med syster. Sedan vara hemma och fixa lite ska baka en efterrätt och till kvällen kommer syster med familj på¨grillat, sen kommer mamma och pappa upp efter de slutar jobbet, sen går vi bort till kasen och tittar på våran fyverkeri konsert som alla här i robertsholm vart med att samlat till.  Kommer bli en toppen dag och hur skönt som hellst att vara lång ledig.. På onsdag är man på jobbet igen =P
Lite bilder
Trevlig Valborg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0