27 April

Fredag ;D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super helgen är här ;D Orken som är 1 gång om året och solen skiner för glatta muggar =) Vaknade av att min älskade Tindra kom in 06:00 sa godmorgon mamma nu ska vi till dagis, men hon fick lägga sig brevid mig och kramas så somnade hon om, jag knattade upp efter ett tag och fixade iordning. 

I natt kom Tindra in vid 01 på natten och tala om att hon hade bajsat =P fasen vad gör man, hon berätta att hon inte hann och var lite ledssen, så hade hon råka kliva i det i sängen och på golvet så det var bara att börja städa de och se glad ut. Tur de somna om igen Novelia blev lite chockad av att jag var i deras rum och städa =). Kan man drömma att man bajsar?? tydligen.. Blir att tjata mer att göra sina toabesök innan läggdags. Hon har aldrig bajsat eller kissat på sig på natten någongång.

Klockan 16 drar det igång i dag men när jag slutar ska vi hem och städa lite sen åker vi ner jag har min första match 16:40 så tjejenrna får följa med. =) Blir grilla sen när Per slutat jobbet och massa familjemys, sen spelar jag en sista match för kvällen 19:20 tror jag det var. Lördagen börjar tidigt klockan 07;40 tror ja =P sova vad är de??? =) Sen kommer Elin, ska bli roligt att festa till de lite ;D vi grillar lördagen med..
...
Måste köpa lite vin på rasten.

Trevlig helg på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0