26 April

Torsdag!!

Segt det var på bloggen i dag, segt att komma in på andras länkar och att få upp sidor. Gör väl ett inlägg i brist på annat ;D Snart lunch. Ut på en promme så man får i sig lite friskluft så man orkar med resten av dagen =) Cykelturen till jobbet i morse gjorde så jag orka med dagen till nu men nu börjar man bli lite trött.

kom i säng sent i går ;D Ammandah och jag färgade utväxter på varandra igår, vi kom ju hem så sent från valbo, sandviken i går så skulle man packa upp alla varor och sotera allt. Mycket mat har vi hemma och jag hitta lite kläder men inte alls de jag hade planerat att haft på mig i helgen =P fan Dom där jeansen från ginatricot var så missvisande på bilden,. dom var så osköna och plastiga nej usch.. Var inne 2 timmar och tjejerna skötte sig galant, Novelia blev jättehäning så hon orka inte med så mycket.. På dagis sa dom att hon hade försökt bajsa men var så hård i magen =( sen kom det upp mandariner, potatis ,kött bitar jätte stora mitt inne i valbo tur att det inte stank det var bara mat som kom upp så vi tog bort de och fick tvätta jackan sen, På willys fick hon bäras hela tiden hon blev så varm. Kollade upp lite sen och tydligen kan man få feber om man har fullt i magsäcken typ förstoppad och få upp maten andra vägen för kroppen inte orkar smälta den.. hon äter ju så stora bitar mat så det är ju sjukt nu ska den mosas =P.. Dom är hemma nu med Per som är ledig, de har vart till byggmax och hon hade ätit lite yugurt.

Efter jobb ska det hem och dona lite inte göra så mycket,. Fotbollsträning till kvällen =) Hoppas det inte blir regn.

Klädsen får bli shorts, leggings, linne å nå skor.. =P Provade massa klänningar men ingen föll mig smaken det var jätte rea på bikbok men för mycket folk och urplockat.. Hittade ett Iphone skydd till telefonen.. Lite små plock på hm som smink hårsaker.. Mc donals fick stå för maten och en Maraboue black till tv soffan =P

Vad ska man göra för mat i kväll då? Lax kanske?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0