17 April

Tisdag!!
Nu ska jag passa på att blogga lite, har försökt från mobilen ett fler tal gånger men ej lyckats så jag har tappat tålamodet lite.. Har vart hemma och vabba mina småhjärtan, som har hosta och feber. I dag är de feberfria, i morse när vi vakna så kom Tindra in och hade ett strålande humör lika så Novelia. Det har vart fullt upp hela förmiddagen och de börja trötta på varandra nu det blir mtcket bråk och tjaffs. Skönt för dem att gå till dagis i morgon och leka med andra. Har vart mysigt att vara hemma med flickorna och rått om varandra.
Har sån träningsvärk i dag så jag vet inte vad... Grym träning i går med massa ben, mage och konditions träning ;D fint de.. utfall gud så undderbart att träna de.. =P.
Övrigt så har vi satt upp studsmattan åt tjejerna så det har blivit en hel del lek ute.
Hade grannarna här på grillat och det var så super trevligt. ;D Gud vi gjorde så mycket i helgen så jag inte kommer i håg i dag vad vi gjorde.. Jag har i allafall löpt kort distanser på tid och det har gått ganska bra..
Per har hållt på med våran ved som vi ska ha till höst vinter och den är snart klar, skönt att ha de gjort. Jag får stapla och bära sen när han har gjort grovjobbet med att såga och klyva :D
Lite bilder
Våra hjärtegull som betyder allt för oss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0