9 September

Freeeeeeeeeeeeeeeddddddddaaaaaaaaaaaaaaaag och jag skriker verkligen ut det =)

Dels att det blir helg och att man får sova länge än till 07 ;D, dels för att det blir trevligheter i Gävle i dag med jobbet, hem till madde på tacos och spel sedan vet jag inte utgång? visar sig. Ska iallafall köpa mig något gott vitt vin några förslag?

Men före de hämta barn på dagis kl 14. sedan ska jag köpa tacos till dem så de får fredgags mys innan jag åker. Per har em så han lämnar dom på dagis till 11 så det blir inte många timmar i dag och det är bra för de är ganska snoriga nu stackars fröknar och Tindra har slutat sova på dagis så hon är jätte trött vid hämting och somnar på engång. Hon skulle behöva sova där för att orka med eftermidagarna., är väl en utvecklings period nu många barn på hennes dagis har sluta sova så då vill väl hon också sluta sova.

Nu ska det jobbas                

trevlig fredag ;D

 

Kommentarer
Postat av: Tessa arvidsson

Jag vet inte om de har det kvar på systemet! Ett sommarvin! Hela flaskan är täckt av en sommaräng med gula blommor och blå himmel.. Supergott vitt vin! Ha det så skoj i kväll ;)

2011-09-09 @ 10:33:54
Postat av: Elin

Men ha de så himlans kul i kväll!! :)) Drick lite vin åt mig med;)

Kraaam

2011-09-09 @ 11:53:15
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Madde

Synd att jag fick ställa in, vi bestämmer nytt datum på måndag :)

2011-09-09 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0