5 september

Måndag igen då!

Helgen går alldeles för fort så säger man jämt!

Har faktiskt ingen träningsvärk i dag, kanske jag tog i för lite igår, blir ändrig på det i dag, ska lägga på vikter. =) Fick en trevlig överraskning igår kväll när jag höll på att duscha barnen. snällaste katrin kom in med denna åt mig =) Världens lyckligaste, kollade igenom den 1000 gånger igår och en sväng i morse nu ska det bakas så fort tid finnes. Fick den för vi vart hundvakt. super snällt. Klart ska det bjudas på fika.

I dag börjar Per med att stabilicera garage taket också, trevligt en annan hade ju vela lagt pengarna på annat men hellre att göra det nu då så inte det rasar ner i vinter (om det nu gör det) Barnen är ledig måndag och tisdag.

Efter jobb i dag blir det hem och leka en sväng sedan träna halv 5 som är en bra tid. hem och laga mat så Per kan fortsätta med sitt. =) nu ska det gå och köpas tandkräm har rast nu.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Bara fint med mig, sj?:) Jag solsprayar mig hos ilinium i sandviken och det finns 3 olika bruna nyanser att välja mellan. Har provat alla, rekommenderar att inte ta den allra mörkaste, för man ser inte klok ut:) Ett tips är att börja med den ljusaste. Det kostar 250 kr och det är fint i ca 3 dagar sedan börjar det lossna. Ha det bra! Kram

2011-09-05 @ 10:40:57
Postat av: elin

Ok, spännande å se va de blir då :)) Dom finns på ikea. Kraams

2011-09-05 @ 13:23:37
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0