3 September

Hejsan godmorgon lördag ;D

Här på sandgatan går vi runt i pyamas och nyss ätit frukost =) mys.. Nu kollar barnen tv och jag skriver lite blogg. I dag eller om 1 timme ska vi åka till valbo för shopping gillas gillas, Mormor hänger med det var länge sen vi åkte och handlade tillsammans. Per får vara hemma och måla trappen medans..  Vi har inga planer för kvällen får se vad vi hittar på.

Igår blev det en löptur och den gick väl inte som den brukar men jag orkade iallafall, all träningsvärk från pump och fm. Resten av familjen stod och hejjade på mig vid bryggan sötnötar..  Hade svårt att somna i natt då jag bara låg och rusta i mitt huvud vill göra om lite i köket och köpa massa fint till hyllorna.

sånna hyllor men inte dom där sakerna på utan!!!



dom här vill jag ha på hyllorna                                                       
TINvig50TINjos74GetImage032072-072097-07
2075-07 rosaTårtfat FjärilDEOVE-SLAGetImageCATGES7ESTWplachl0206


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja de smittar ju av sig så lätt :P Va vill du hitta på i köket nudå? :))

2011-09-03 @ 12:39:59
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

De blir nog snyggt :) bara övertala Perra nudå hihi!

Ja man får ju damma lite oftare jämför med i skåp så det är en nackdel, spc för oss som har kaminen i köket. Men de kan de vara värt :)



Menar du dom där vita tallrikarna som jag hade ute på köp & sälj?

2011-09-03 @ 19:34:40
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0