29 September

Helgen närmar sig ;D
Torsdag

Rätt lugn dag på jobbet i dag (än så länge)  härligt väder ute och den ska tas vara på när jag kommer hem. Fredagen skulle bjuda på ännu varmare. gillas. 

Men för tusan vad skavsår jag fick efter löprundan i går har fått satt på plåster. Gick jätte bra att springa finnåsrakan i mörkret ;D 6 km fick jag ihop iallafall och jag fick upp pulsen och det var det viktigaste.
Till kvällen blir det pankaka och pump pass ;D

Jag och några kollgor sitter och planerar inför halloween 5 nov vi ska beställa kläder ;D haha snygga ju har vart lite emot de tidigare men va fab 1 gång om året kan man väl bjuda på sig själv lite då alla kär ut sig. Så skriv upp det nu i era kalendrar 5 nov folkan. =)

Påminner mina kära vänner om kryddparty hos mig den 7 oktober.

dessa skor skulle man inte tacka nej till

Kommentarer
Postat av: Elin

Så klart du fåååår!! :)

Ja nu har jag vankat runt på Sandviken å slagit ihjäl några timmar. Å det enda som hänt är att jag fått ett skavsår på lilltån haha :P Så tyvärr så tror jag du gissat på fel datum :((

2011-09-29 @ 18:07:27
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0