27 September

Tisdag!
Dax för en uppdatering.

Per ska gå och natta barnen så jag passar på att blogga lite innan jag ska åka på pump pass. Sen träning på tisdagar men de fungerar det med =). För övrigt i dag så har det jobbats i vanlig ordning, umgåts med barnen, handlat lite och lagat mat. dagliga sysslor. I dag har jag och Per vart tillsammans i 6 år ;D Det ska firas om 2 helger då jag har lite planer som jag håller hemligt för han =P.. Allt för länge sen vi hittade på något tillsammans det är ganska viktigt.

dagis var ju stängt i går så hjärtegullen fick vara med mormor och dom hade haft det skojj =) Tränade pump igår med och känner det i bröst och axlar i dag hoppas det blir ett bra pass i dag =)

bilder på lite nyköpta saker
Fågelbur


vita med ljus i och kuddfodral jag köpte ju fel storlek på kuddarna så dom har inte fått använts än


kakburkar =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för du gissat rätt!:))

2011-09-28 @ 17:25:24
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0