21 September

Onsdag mitt i veckan =)

Bättre dag i dag. sovit hela natten och vaknade före klockan till och med =) Barnen vaknade strax efter 7 då satt jag på tv:n åt dom i sängen och min kära sambo sov som en stock han men han vaknar nog upp när busfröna börja härja. Han lämnar vid dagis vid 11 och jag hämtar vid 15. Då ska vi vara ute sen och plocla in stolar och bord så det är gjort. Studsmattan får vara uppe ett tag till då dom älskar att hoppa. Nu blir det vila 2 dagar från träning också då Per jobbar em. 

Igår hittade jag smått och gott till barnen varsina softshell jackor och flecebyxor och överdragsbyxor. Tindra fick nya galonvantar, Novis fick ett paraply. Ja vi hade en mysig em i Viken. Barnen skötte sig exemplarisk.
Efter de åkte vi hem och hämtade pappan och beställde pizza och sallad och åkte ner till P-hyttan till farmor/farfar. Dom hade köpt jätte söta mysdressar när dom var i spanien åt fröknarna. Hem igen lägga tjejerna så drog jag iväg på pump pass.

Ja bästa att sätta igång så denna dag går snabbt =)

Har redan planerat match och allt inför den 7 oktober hos mig (kryddparty) Hoppas så många som möjligt kan komma.

Fina formar vill jag ha.




Kommentarer
Postat av: Gabbe

MAAAAT ska det stå =) vad tänkte jag på???

2011-09-21 @ 08:54:48
Postat av: Elin

Ja den brumma på så bra så ;p

Mm vart smaskens, nu lär man försöka hålla sig å stoppa ner de i frysen bara :D

Du får ta och beställa lite fina formar tycker jag, så länge som du suktat efter dem där !! :))

2011-09-21 @ 13:36:12
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

7 dagar känns som en evighet just nu!! :P

Vill ha nå känningar av att de är på gång NUUU!

Men jag lär väl ska få vänta :)

2011-09-22 @ 18:06:00
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0