14 September

Onsdag!

Dagarna flyter på mitt i veckan.

Barnen är på dagis Per hämtar dom vid 2. Sen när jag slutar kvart i 3 så ska vi åka till muntebo färga håret på mamma/mormor. Handla lite mat på hemvägen och sedan förberada för kvällen Fm pass i dag ;D

I dag kom Elin hit till jobbet och bjöd på äppe paj som var gudomligt god ;D mums.. Hon fick paket av oss som vi samlat ihop åt henne jätte söta barnkläder ;D Nu har hon gått hem och hoppas på att bebisen kommer snart så man får gosa lite ;D bebisar är det bästa som finns dom luktar så gott med.  mys.

Om sisådär 30 min har jag lunch men jag ska nog ut och gå istället blev så mätt efter pajen =P tss. Vad ska man laga för mat ikväll då? vanliga helig korvstroganoff kanske? jaja

ha en bra dag

sån här tackar man inte nej till fast med snyggare fälgar!

Audi Q5 2,0 TDI 170hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0