12 September

Måndag Igen!!

Börjar med att säga Grattis till Elin som fyller år i dag ;D

Dagen känns rätt seg vädret ute gör det inte bättre, cycklade i regn i morse för jag vela ju inte väcka upp familjen så dom kunde skjussa ner mig och bilen kunde jag ju inte ta för den behöver dom när dom ska åka till tippen. Men till jobbet kom jag blöt i håret jag som hade gjort fina lockar =P Dom får hämta mig sen bara. Efter jobb blir hem och dóna lite, började igår med lite ommöblering tog in lite möbler från altan och piffa upp lite blev väldigt fint, lägger in nån bild sen. Till kvällen blir  det pump pass skönt på måndagar när det är halv 5 så hinner man hem sen och laga mat och slänga sig på soff locket =) Blir en riktig bra träningsvecka denna vecka hoppas inte jag blir sjuk bara. Hemma är det fortfarande Novelia som är snorig men hon mår ju inte dåligt. Per ska ut nätterna nu han sen blir han ledig och vi har en ledig helg tillsammans ;D

längtar efter min lunch pajen igår blev ju riktigt god som jag har i matlåda i dag ;D

snart är det dax för lite ljung i krukorna. vita ljung är så fina

(bild lånad från google)

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Men tack så mycket :)

2011-09-12 @ 20:51:13
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0