10 September

Lördag ;D

Mys morgon här hemma som alltid på lördagar, super duper frukost och nu utslagna i soffan, Tänkte väl kila ut om ett tag och börja rensa upp på gården. Sen står det inte på förns det ska lagas lunch som får bestå av falukorv i ugn och hemgjord mos. =) Sen blir det power walk syster följer med. Per jobbar fm+ em så han ser man inte mycket i dag =P

Gårdagen blev inte riktigt som planerad men det kommer fler kvällar =) istället blev det tacos hemma och fredagsmys, syster och familj kom hit och med sig hade de flera pack ankel strumpor till mig och en stor hink med bon bon godis ;D härligt hehe tog in deras post när de var i Turkiet och så får jag pressenter =) lyxigt.

Har träningsvärk sen torsdagens pump, svårt att ta på mig kläder =P

Annars i dag lördag ska jag och syster till grannen på tuppewear party så skulle vi få mat och vin =) trevlans. Johan får passa flickorna så får de leka med sina kusiner ;D

bakade för övrigt den här ost kakan igår men den var ingen höjdare den levde inte upp mina förväntningar


 Kusin william och Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0