25 Oktober

Tisdag!

Denna Tisdag är helt okej =) Vill bara sluta så jag kan åka hem och hämta mina gofisar och göra ett besök i Valbo, det hinner vi med i dag. Blir inte så långvarigt men jag borde hitta det jag ska ha hoppas jag. Har köpte lite mellis med åt barnen så dom kan sitta still i vagnen (hoppas jag). Vet ju hur det brukar gå när man har barnen med sig men de lär ju lära sig någongång. Tindra är ju duktig att gå brevid hon springer inte i väg som sin lillasyster gör. =P

Tror spinningen i Fredags förstörde mina ben har sån träningsvärk. Körde pump igår och trodde mina ben skulle gå av vid utfall och benböjj kollade på klockan ett x antal och bad om att det skulle vara slut efteråt orka jag inte göra mycket blev mat och sen sovdax =P mkt bättre i dag får se hur pumppasset går i kväll då, sen träning men helt ok =)

Men när ska leksakskatalogerna komma? skulle underlätta lite så Tindra kan peka på vad hon skulle önska sig. Har redan lite ideér på lager till deras rum som vi ska slå ihop så fort garaget blir klar =P pjuuu.
Mindre än 2 månader kvar till jul nu sååååååååååååå som jag älskar denna högtid

Guud så fina saker det finns till barnrum

rosa barnrumrosa barnrum princess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0