20 Oktober

Torsdag i dag ;D vilket innebär helg i morgon....

Gårdagen så var vi i Uppsala hela dagen lång. Började med att lämna barn på dagis sedan bege sig ner. Det var en jätte fin begravning och som alltid väldigt sorligt. Fortsatte med mat och fika och trevlig pratstund. Kul att träffa alla. Hämtade barnen som morfar passade och vidare för till coop för att handla. Hem laga mat och sen var dte ju kväller för prinsessorna små. Jag tog mig en löptur när dom hade somnat (Per var ju hemma så ni vet) =) Gick jätte bra att springa men lite otäckt när det är så mööörkt. somnade ovaggad och jätte pigg i dag tur att det är body pump i kväll ;D

Efter jobb blir det att hämta upp mormor och så ska vi bege oss till Falun för lite shopping ;D Barnen följer med också så klart för de ska ha nya vinterskor. Per måste ju göra klart agraget annars hade han hjälpt till men mormor bangar aldrig för en shopping tur. Nya örhängen ska jag skaffa med tänkte jag. Fest i helgen woohoo =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0