17 Oktober

Måndag!

Jeeys måndag igen. Jobbar som vanligt då, lunch nu. Måste kila iväg till affärn köpa lite grejjs till amten i kväll som får bestå av köttfärslimpa och potatis och gräddsås ;D Träning i dag med pump ska det bli. skön tid 16:30 -17:30. Snorar på men mår bra. =)

Ingen Iphone heller blev det då jag tydligen var bunden 1 år till suck.. vill inte betala en kontant. ah får se vad jag gör. dumma telefoner..

Nä värma lite mat kanske.

Inte mycket att komma med i dag känner jag.

Måste börja med barnen rum också






Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa hon är så söööt, man kan sitta å stirra på henne i evigheter!! :)

Ja men så klart du ska hälsa på! Hör av mig när det börjar lugna ner sig lite med besök. Hoppas allt är bra?

Kraaaam

2011-10-17 @ 20:14:38
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0