15 Oktober

lördag ;D

Har nyss gått en pw med vagn och ungar runt hammarn, ska in och duscha lite snabbt medans de sover sött i vagnen. Härligt väder mötte massa trevliga människor som plocka svamp, grilla korv i skogen mys. För oss blir det också bara mys i dag tänkte jag. lite eftermiddags fika sen åker vi in till sandviken för att hitta pressent åt william som har kalas i morgon, barnens kusin. Sedan fortsätta kvällen hemma. Film och gotta. Per jobbar fm+em denna helg men kommer hem i skaplig tid i kväll. Får bli korvgrillning en annan helg istället.

Förmiddagen i dag gick åt att slänga leksaker som inte barnen använder nå mer och lite kläder. Tvätta, städa och jag vet inte allt.

Gårdagen freeedag så hade vi fredagmys. Lyssna på barnsång och sagor. Kollade lotta på bråkmakargatan och käka hemgjord pizza. Vi hälsade på i muntebo också. Det var tänkt att jag skulle på spinning men mamma skällde på mig att jag inte fick träna när jag var så där förskyld. Vilar helgen nu så jag är pigg och allert till måndagens pump pass. Promenader är ok känner jag men visst blir jag anfådd snabbare och svettig. svårt att inte kunna andas ur näsan och tråkigt att inte känna någon smak eller lukt =( jaja får tänka så här då att jag slipper vara sjuk vid jul peppa peppa ta i trä..

nässpray is the shit!!

älskade ungar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0