12 Oktober

Börjar med att säga ett stort Grattis till Elin och Marcus som fått sin lilla Thilda igår ;D längtar efter att få träffa henne. Som vanligt när man får bilder på bebisar som kommit till jorden så börjar man gråta haha mys..

Onsdag i dag och jag är snorig och allmänt häning. Började igår efter fotbollsträningen blev fryssen och la mig på soffan och hade ingen ork. Hoppas att jag piggnar på mig mot kvällen då det är FM pass. Hem ska jag iallafall efter jobb och umgås med min kära familj ner och handla behöver vi göra med fylla på förådet lite med basvaror.

undrar jag om man lär plocka fram barnens fodrade galonställ nu och fodrade stövlar. hur har ni gjort?

Nu ska jag jobba lite och ta lunch snart. ska hinna med och beställa en ny telefon Iphpne 4 blir det 4s :en den skillde det inte alls mycket på och inte heller 5:an..

Har också kikat på julklappar till mina älskade flickor ;D börjas i tid här vettu.



Detta bland annat, pyssel, lego, böcker, sängkläder, bamse lotto, modellera, sparkcykel, dockor och tillbehör, dockvagn, pärla listan kan göras lång.

Tindra är så rolig när hon ser något som hon vill ha mamma eller pappa kan ni köpa den till mig =)
En gång när vi var på willys gick vi förbi godis hyllan och sa mamma det skulle vara gott med lite godis. go skrutt.
Novelia är bra på att prata hon med nu kommer mer och mer ord. Hon ropar syster typ hela dagarna och hejjar på alla.  Sitter på pottan för att härma sin syster men det kommer inget ännu men hon kommer säkert lära sig snabbare när hon har en syster att ta efter =) Dom har så kul ihop leker och stojjar varje dag och bråkar lite ibland.  Men vilken nytta de har av varandra dom har alltid någon att leka med.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

För Texas del så är det fodrade stövlar & fodrade regnställ som gäller :-)

2011-10-12 @ 14:17:10
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0