9 November

Onsdag!

Mitt i veckan då.. Jobbar i vanlig ordning i dag har jag mycket att göra känner jag så dagen kommer gå snabbt. Efter jobb hem till mina hjärtan, Tindra är lite sjukling hon är hes och hostar lite men inge feber eller så.  Per har 2 nätter nu så om hon blir sämre så blir jag hemma i morgon. Det visar sig. Syster skulle komma förbi en sväng sen också. Blir en löptur till kvällen får se hur lånt jag orkar =)

Igår så cyklade vi runt och runt hemma, Tindra vela cykla lite innan snön kommer sa hon ;D Novelia satt bakom mig på cykelsittsen det gillar hon.

Novelia hon säger pippi hela tiden tjatar om stackars pippi dom fick titta pippi i går kväll medans jag gjorde maten och hon är ju så rädd för thuvarna och poliserna och inte på tal om prusiluskan. =P Tindra säger men Novelia det är inte farligt och lägger armen om henne gofisar.

Ut på en pw nu tänkte jag då blir man pigg

någongång ska jag ha ett litet sy rum


Kommentarer
Postat av: Elin

Usch de blir en ond cirkel de där när man väl får sår.. för när hon har ont i magen å är hysterisk så tar hon inte rätt tag när hon ammar så de blir liksom aldrig bra.

Men hoppas de ska bli bra nu när tittsen får vila ett tag :)



Kramkram

2011-11-10 @ 16:29:06
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0