4 November

Freeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaag =) Fint de du!!

Är på jobbet nu har nyss tryckt i mig fukost. Barnen är på dagis och älsklingen på sitt jobbb. Barnen hade saknat dagis nu så de bara sprang in och vinka hejdå knappt de.. Älsklingarna. Dom var trött i morse när jag väckte dem 7 ingen vela gärna vakna. I dag slutar jag som vanligt vid 14, hämta barn, leka lite och göra i ordning. Blir fest hos mamma och pappa i kväll då mamma fyller år fast hon fyller på tisdag men ska ha fest i kväll. Blir god mat i vanlig ordning, kanske nått glas vin eller om jag spar dom krafterna till i morgon då det blir Folkan och halloween utklädnad gud i skruven. Ska bli skojj var länge sen man var ut i Hofors nu.

Har nog jordens träningsvärk i mina axlar ladda på för mycket vikt tror jag. Men det var ett bra pass väldigt nöjd. Kollade på böda camping sen och jag tror jag inte såg skymten av oss men det blir ju fler program, spännande. Är rätt säker på att Tindra och pappa är med ;D

Ne jobba på nu så det blir helg.

Trevlig helg på er ;D


Kommentarer
Postat av: Elin

Man kan ju inte slappna av, usch! Bara önskar man kunde ta över deras besvär så de slipper.



Haa så kul i helgen!!! Vad ska du klä ut dig till ? ;p Lägg upp bilder så jag får se sen;)



Kraaam

2011-11-04 @ 11:03:09
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Nästa år är jag på! ;D haha.

2011-11-04 @ 18:19:14
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0