16 November

Onsdag!!

Det tar sig sa mordbrännarn ;D

Lämnade barnen på dagis i morse och tindra var super glad för att gå till dagis, väckte henne 7 och hon ropa jaa dagis god morgon mamma så hoppa hon ur sängen alldeles yr haha en annan ligger ju och sträcker på sig och snurrar runt innan man reser sig upp, Novelia var också glad när jag väckte henne men blev ledssen när jag lämnade henne dom fick dra bort henne från mig =( usch känns så hemskt men det gick över på en gång inge grin, skönt. Var läge sen de var på dagis nu så har hon vart sjuk så därför vela väl hon inte släppa mig. Nu är det lunch här på jobbet ska äta min matlåda som består av pasta och skinksås min ost krydda kom till användning.

Hade trevligt i går när jag kom hem, fika med familjen, sedan drog vi till lekparken och sen träffa vi på barnens moster och kusiner och lekte lite, så vela jonna hänga med hem och leka. Sedan kom Jennie och Alva på besök, väldigt revligt att ses blir allt för sällan. De stannade på mat och vi prata massa gamla minnen =) Sen drog jag och tränade pump.

I dag tar vi nog en promenad i vagnen ska hämta tjejerna på dagis då Per har utfyllnad på jobbet. Ska bege mig ut på en löptur med så kondisen bättras på.

Kollar runt efter fina julklappar. Det är mest ponnys och little pet shop som går hem nu, lika så dockor.
Vi funderar på en tv med inbyggd dvd till deras blivande sovrum. 22 tum borde räcka,


Ska planera in en tjej middag med bästaste Elin och Jessica med fast inte julbord =). Julbord med jobbet blir 3 december, sedan ett litet förjulbord hos svärföräldrana 4 december. Sedan dyker det upp fler julbord den månaden med som inte är spikat än men gott är det. Många som fyller då också så massa kalasande på det 5-10 kilo upp då =P nerå de hoppas vi inte.

Nu mat haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Som de ser ut nu så kan jag när som faktiskt :P så det är bara till att du säger en dag då :)



Kraam

2011-11-16 @ 15:31:35
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0