24 Maj

Tisdag!

Dagis tajm som vanligt för Tindra. Jag och Novelia har nyss vart ute och gått och det var riktigt tunga ben i dag efter gårdagens match. Rolig match men tyvärr förlust med 1 mål blev riktigt irriterad en gång då en tjej snacka till sig rött korti andra laget så lära hon bara avsluta med att spottta rakt upp i luften när det blåste som mest så jag fick på mig blääää... Mycket gula kort till stensätra för de spela och prata så fult hela tiden. Tur att Hofors är vänliga lag iallafall vi. Nog om det. Vi ska väl ta och cyckla bort och hämta Tindra o ett tag sen fika lite och vara ute en sväng. Måste sätta tillbaka bilbarnstolarna så jag kan åka till Falun i morgon ;D Jag och mamma och barnen ska dit och shoppa =P jag måste hitta en bikini. 

Novelia är en riktig kjel groda har jag komimit på kramas och pussas hela tiden med alla hon får komma upp till det är bara så mysigt. Och det är kul att det speglar av sig till Tindra också som vill göra samma saker. När Tindra var som Novelia vid denna ålder så är dom precis lika i sättet.











Kommentarer
Postat av: thyran

Ja de blir nog fint när vi får måla det:)

Vi kolla runt massor och hittade billigaste på K-rauta, 80*180 för 109 kr st.

Ska ni sätta staket också eller ?

Kramkram

2011-05-25 @ 10:38:00
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0