20 Maj

Fredaaag weej!!

Uppstigning kl 07 tyckte Tindra men hennes syster vela sova en stund till ;D Vi gick ner så pappan fick sova i lugn och ro efter sitt natt skift. Nu är han ledig och vi ska väl passa på att göra lite roliga saker.. I kväll ska iallafall jag göra en rolig sak, ska in till Sandviken för att ha tjejkväll med mina jobbarkompisar Elin och Jessica, ska väl hämta upp Elin i Storvik först bara =). Innan kvällen ska vi ta oss en cyckeltur hela familjen kanske en glass på time =P Leka ute ja vi blir aldrig uttråkade.

Helgen för övrigt kommer bjuda på lite grillning och nån löpvända, har ju match på måndag som jag verkligen längtar till då min kära carro ska komma och spela med oss ;D kuuul. Mors dag är det också på söndag det får vi inte glömma.

resultatet efter ljusa slingorna. vet inte om jag är nöjd eller inte. Per tycker jag ska bli blond igen för det var ju så ljust innan slingorna och nu ännu ljusare.





TREVLIG HELG

Kommentarer
Postat av: en mamma

morsdag är väl nästa söndag 29 maj?

2011-05-20 @ 09:39:16
Postat av: Tessa

Mors dag är den 29: e :) min första, så den har jag koll på!

2011-05-20 @ 13:22:36
Postat av: Gabbe

Ja det var den 29 onde. =)n det var reklam på tv precis när jag skrev blogg och som sa kom i håg mors dag på söndag!! Men då vet vi.

2011-05-21 @ 09:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0