2 maj

Måndag!

Här lyssnas det på en kulen natt och massa andra barnlåtar då barnen är på riktigt bra humör. Tråkigt väder ute så vi syssel sätter oss inne innan det är dags för lunch och promenad till öppna förskolan för lek i dag ;D Tänkte jag skulle sotera lite i Tindras och Novelias garderob nu medans det stojjas runt här.

Vi har väldigt många som fyller år denna månad, Mormor 80 år, sen pappa och Jacob fyller. Novelia och moster jennifer har nästa månad. Funderar på om jag ska börja baka i tid som vanligt . Blir lite sämre med tid när jag börjar jobba. Hoppas på fin väder när Novelia fyller 1 år nästa månad så kanske vi kan sitta ute i trädgården och att lekstugan är klar. Känner jag min kära sambo rätt så är den garanterat klar. Jág ska ju måla så fort alla snickerier är klar, den kommer bli så fin. Vi vill ju ha staket också men det kanske får bli till nästa år då vi inte har så mycket semester i år. Vi ska ju till öland och kanske ett besök på kolmården.

Nä från och med i dag ska jag bli bättre på att knäppa kort med våran kamera, det blir mest bara mobil bilder när man bär runt på den.

Hade bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0