19 Maj

Torsdag!

Riktigt blås oväder ute, bra motvint på vägen till dagis. I dag är det öppet hus där och jag och Per funderade på att gå dit i eftermiddag innan hämtning av Tindra. Massor av folk där redan nu. Dom höll på att duka upp massa bord vet inte vad dom ska bjuda på men såg mass feta ost och grekisk yougurt.

Jag och Novelia ska roa oss inne ett tag sen kanske vi går ut och gungar. I dag ska det lagas kokt kyckling i hönsbuljong och curry, egen curry sås och ris. Faktiskt enkelt och gott. Fotbolls träning i kväll. Tänkte jag skulle prova 5 km på tid i helgen för att se hur bra tid man hade haft om jag vart med på vårruset som var igår. Mamma sprang i går men vet inte hur de gick, jag ska hem till muntebo i dag och färga håret på mamma och hon på mig ;D slingor iallafall. Barnen följer säkert också med och pappa Per.

Hjärtegullen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0