11 Maj

Onsdag ;D Lill lördag här hemma

Vi har en potatisgratäng i ugnen och en fläskfile på grillen, ska bli gott mrn jag är lite tveksam om jag kommer känna någon smak för jag har blivit förskyld igen =( Åh så fort barnen blir sjuk så blir jag det. Barnen har fått ögondroppar för det skulle dom ha enligt bvc och enligt alla andra också förutom den där läkaren vi hade i måndags =P.

Matchen i går är det väl inte så mycket att säga om utan det var kul med seriepremär men det kunde ju ha gått bättre. men som sagt Huge är ju rätt bra jämt.

Härligt väder är det också så tyvärr hinner man inte med inne.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej :) kan man inte få se lite bilder från Novelias rum oxå :)

2011-05-12 @ 08:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0