8 mars

Jovars efter den här frukosten så orkar jag inte resa mig ur soffan =P jag och Tindra drack varm oboy och doppade ost mackor =P gött. Vi har lämnat på dagis och Novelia somnar i vagnen som vanligt på vägen hem och nu har jag det alldeles lugnt och tyst i soffan ;D Om jag fick välja skulle jag vilja ligga här hela dagen och kolla på massa filmer men det går ju inte =P Det som står på Att göra listan är att städa övervåningen, ringa lite samtal, ut på promenad, försöka hitta barnvakt så jag kan springa ikväll. Det går riktigt bra med konditionen nu bara att hålla i så man inte tappar den och det är lätt hänt. träna regelbundet så orkar man nog 2 gånger 45 minuter =)

Skulle planerat in en valbo tripp här i veckan också får se om det blir på fredag så Tindra kan vara med jag tycker inte om att åka iväg för långt när Tindra är på dagis och om det händer någonting så är inte jag i närheten och kan hämta. bäst att vara på hemma plan.

Bus med pappa inna läggdags



Morgontrött Tindra




Åh Tittade på en unge i minuten som gick efter favorit programet familjen annorlunda =) Tänk att man inte kan låta bli att grina så fort det kommer en liten bebis =P och så fort de krystar så hjälper man till. Kännde igen mig så bra på den älsta tjejen som skulle föda sitt andra barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0