7 Mars

Säger bara kaos natt!!!

Jag har fått sprungit på toan hela natten då jag var dålig i magen =( usch säger jag bara det var inte kul och jag vet inte när jag var så här dålig sist 10 års sen kanske. Varje gång jag fick springa så vaknade båda barnen som grina för jag sprang ner. Pappa Per fick inte sova mycket i natt då han skulle upp och jobba men på jobbet kom han iallafall och jag mår mycket bättre nu jag har dock inte ätit något än för det törs jag inte. Måste vart Tindra som smittat mig med sina blöjor hon var dålig i magen i torsdags.

Får se hur det blir efter lunch vi ska iallafall ta oss ut så barnen får sova och rasta grann hunden Lova som jag lovat ta på Måndagarna =) Om jag mår bra blit det öppna förskolan men dock bilen ner.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men Gabbe, inte ska du väl på öppna förskolan och smitta alla barn och föräldrar med magsjuka!

2011-03-07 @ 15:55:35
Postat av: gabbe

Det var ingen fara jag mådde hur bra som hellst igår. och jag hoppas jag verkligen inte smittade för det skulle ju vara förargligt tror det inte var magsjuka jag hade nog bara ätit en dålig Korv =/

2011-03-08 @ 09:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0