28 mars

Dax för en uppdatering efter en bra rolig helg ;D

Hade min fest i lördags och jag fick jätte fina pressenter, så det blir att åka till valbo någondag och shoppa loss ;D alltid trevligt. fick också pressent kort på blommor och rum. fina saker från smaksak. Jag tränade först på dagen och efter träningen hade jag knappt någon röst måste vart vinden som tog den. Det gick inte att sjunga singstar iiallafall. Hela havet stormar var en upplevelse isig ;D gud så vi skratta och jag vet vart jag fått (dålig fölorare i från) Pappa....  Är helt utvilad i dag då jag somnade före 9 igår och sov till halv 7 då Novelia vaknade. Tindra kom in vid halv 8..

I dag ska det tvättas, ut och gå med Lova, sen går vi till öppna förskolan. Tänker hoppa över träningen i dag då jag känner av halsen =/

Bilder från i lördags

maria, brossan och Johan



Mamma, lillsyster och amanda


haha Tindra och grannen Agneta



Julia, sotestyster, jonna och Jacob



svärfar och pappa







Ja som sagt riktigt kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0