20 Mars

Skall strax gå upp och väcka novis som sover lite fm lur i sin säng, hon får inte sova längre då hon ska sova lunch sen också. Men det räcker för henne sen somnar båda vid 7 på kvällen och vaknar mellan 6-7 på morgonen jag klagar inte ;D i dag blev hon nästan 7 tack för de.. Per och Tindra är och handlar lite korvbröd så vi kan grilla korv i dag, underbart väder som sagt och ännu varmare skulle det bli till veckan ;D Det är så tyst här hemma nu jag blir aldeless stressad av det jag måste ha ljud..

I dag har det stått vädring och städning på agendan så nu är det rent och snyggt här hemma. Hoppas på att vi hinner klart med trappen i dag så det inte blir så stressigt i veckan med allt som skall göras :D

Blir en springtur i dag med för i dag ska jag slå mitt rekord tänkde jag som tid altså.

som sagt underbart väder och färg får mán på köpet ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0