18 Mars

Freeeedag!! I dag blir det fredags mys kan jag lova då det är bus väder ute, tråkigt när väl solen har kommit fram. men i morgon och på söndag blir det kanon väder igen =) Tur är väl det! Hoppas Per går med på en tripp till Sandviken och valbo i dag när han slutar =P Vi hinner nog göra klart trappen ändå.

Vi har nyss haft en sago och sång stund här hemma, dom är så duktiga mina tjejer att sjunga och göra rörelser och lyssna på böckerna. Novelia kan göra rörelserna till imse vimse spindel, det är lite häftigt. Klappa händerna kan hon men det tror jag Mamma/mormor lärde henne sist. Så allt jag lan har jag inte lärt henne =P

I dag ska Lova få följa med på promenad igen Tindra bara älskar denna hund. Sen måste vi till apoteket och handla lite annat. fullt upp som vanligt.

Ha en trevlig helg ;D



Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket! Selma har piggnat till lite idag, både ätit och druckit lite :) Sixten är pigg fast han har feber å öronvärk. Hoppas det inte är mögel som spökar :S Tror det är alla dagis bacillusker :/



Kram Maria

2011-03-19 @ 20:19:29
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0