13 Mars

Söndag morgon och det är alltid tidiga månar =P 6 snåret är det full fart men jag fick ligga och dra mig till 8 iallafall. =) Har ju en match att spela i dag mot Borlänge ifk Brage =) få se hur de går då jag har ju hittat alla fotbollsskor nu så. Innan de blir det massa lek och promenad sovning för barnen. Sedan begär dom sig ner med pappa till p-hyttan. Sen när jag kommer ska det hinnas med ett kalas på andra sidan staketet då grannen fyller år ;D men ska ha ett pool party i sommar.

Igår blev det korvgrillning här hemma och sen gick jag och syster över 2 timmar i det härliga vädret och sedan satt vi i solen och bara njöt, det var 17 grader i solen!! Sen mot kvällen fick Tindra besök av sin bästis Filippa.

Novelia hon har fått 2 tänder till på bara några få dagar så hon är allmänt grinig så 4 uppe och 2 nere och jag kollade hur det såg ut för tindra när hon var 9 månader jo men visst hon hade 4 uppe och 4 nere =)

Lite kort på¨mina älskade barn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0