1 Mars

Det här med vad man ska skriva för någonting i bloggen är lätt när man gått och lagt sig och sedan tänker vad man ska skriva i morgondagens blogg. Det är lätt för då kommer man på massa saker, men nu då när jag väl sitter här nu är allt som bortblåst =P Sömnen har varit riktigt bra nu i två veckor för Novelias fall då hon sover nonstop från 19-06, det blir dock tidiga och långa dagarn men hellre de än att gå upp på natten och göra välling. Tindra är också morgonpigg men det är lite tråkigt att hon kommer in till oss varje natt nu det var länge sen hon sov i sin säng hela natten. Lite trångt och varmt blir det men i bland riktigt mysigt. Drömmer era barn mycket och pratar i sömnen? kan tala om att Tindra är riktig än på att prata i sömnen igår skrek hon att hon vela ha bullleeee och så grina hon och skratta vart annat =) Novelia brukar också skratta i sömnen. Mina flickor.

Det är för all del sportlov och jag tänkte Tindra får vara ledig från dagis på torsdag då vi tänkte hitta på något skojjsigt, leklandet, bada eller bob åkning det visar sig. =)

Har en hel del bullar här hemma som skulle behövas bli uppätna då vi inte har någon plats i frysen. bakade dubbelt i går och Tindra är så duktig att hjälpa till och det tycker jag barn ska få göra hjälpas med bak och mat. Tog tag i en hel del igår hela övervåningen fick sig lite möblering och städning och min högra hand Tindra var också med och hjälpte till medans lillasyster sov 2 timmars lunch. Hade bra med engergi i går då jag också tog tag i alla skor som låg i källartrappen och städade till där. Kan bero på att jag hoppade över spring turen igår men den får bli i dag istället ;D

nä dags att ta tag i köket




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0