9 Juni

God morgon mina vänner =)

sitter på jobbet och har precis öppnat mailen och det finns lite att göra i dag som sagt. Hoppas på fin fin väder i dag så man kan få lite sol på sig på rasterna ;D

Igår hade vi möte och tyvärr så ska vi lägga ner damlaget och matcherna för sommaren och kanske se fram emot hösten om det är fler som vill spela. Vi har haft en sån otur flera stycken som har skador annars hade det säkert gått att ha laget kvar. Vi ska ju ha en avslutnig här framöver och ha ett snack med laget på måndag, jag är väldigt ledsen för det för jag vill ju spela för jag har kommit igång så bra. Vad ska jag göra nu då?`ut och springa tycker jag är så tråkigt och ger inte alls lika mycket som att spela 90 min. Gymm? nä tråkigt. Springa lär det väl bli då så jag inte tappar kondisen.

Efter jobb blir det hem och klippa gräset och om det är varmt kanske det blir att doppa tårna i tolven. Blev avensjuk på min familj som låg och sov så skönt när jag gick upp i morse, men snart helg då får jag sova ;D

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Angelica

Prova Zumba på aerostep? Det verkar alla gilla som har provat det =)

2011-06-09 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0