7 Juni

Fotboll på tv och jag försöker lära mig något =) haha nerå men hejja på Sverige måste man ju göra, Finland är väl inget höjdare lag så det borde Sverige ta!!

I dag har det jobbats fram till 3 sen vart ute i solen med mina älsklingar, det var nära att jag tog med dom till tolven för ett dopp för min del men det mulnade på ett tag där. Vi åkte och handlade istället. I dag bestämde vi kalas dag för Novelia det blir den dagen hon fyller den 22 =) Mammas lilla bäbis 1 år herregud. Riktigt duktig är hon på allt många tror att hon är mycket äldre för hon kan så mycket och är stor tjej. I dag klättra hon upp och satt sig i solstolen och sa hej till alla som cyckla, gick förbi och här vi bor finns det rätt mycket barn som är ute och leker. Tack säger hon också nu och kör stenhårt med att härma hundarna vov vovv. Tindra hon sjunger mest hela dagrna och i dag berättade hon att man får bara måla papper, helt rätt sa jag så visa hon sin arm full med tucsh penna överallt men det var hennes bästis Filippa som hade målat och dom hade haft riktigt roligt på dagis i dag =) Hoppas dom blir vänner för alltid go ungarna =)

nä funderar på en skål med glass?? ;D

Lite tröst av stora syster





Kusin Jonna och tindra på bessmerfesten



Kommentarer
Postat av: Katrin

Sorry för tusch pennan, hoppas de går bort :)

2011-06-08 @ 03:48:17
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0