4 Juni

Lördag kväll!

Den är inte roligare än att jag och Per sitter tungt i soffan och kollar tv =) Lite trötta efter gårdagens tillställning som var 10 års fest för TIM och det var faktiskt trevligt, god mat och tipspromenad. Fick vänta länge innan jag fick komma ner på öltälten och när jag väl var där vela min syster åka hem men jag stannade kvar, Per kom ju dit han med fast han fick inte cyckla (konstigt) =) hemfärden lika så 1 timme extra för att komma hem. men roligt var det.

I dag var det barnens dag då Tindra fick åka lite karusell med kusin jonna, dansade och sjöng så hon var jätte trött nu vid läggdags. Bessemerstjärnorna tittade vi på sen åkte vi hem och åt pizza. Jag vela se dragrace men vi hann tyvärr inte.

Morgondagen ska det väl försökas göra lite nytta ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0